CONCURS DE “JACK’O’LANTERNS”

Un any més els alumnes de sisè han participat al tradicional concurs de carabasses que s’organitza de de l’àrea d’anglès. Després de treballar la llegenda d’ Stingy Jack, que explica els orígens d’aquesta tradició, els alumnes van portar a l’escola unes magnífiques “Jack’o’lanterns” que van exposar al passadís de l’escola, decorat per l’ocasió.

La resta d’alumnes van visitar l’exposició i els més grans es van endur algun ensurt!

Ara els alumnes de cinquè i els mestres d’anglès hauràn de votar quines seran les carabasses guanyadores. I ho tindran molt i molt difícil perquè eren totes molt orginals!!! Mireu, mireu…