CLOENDA 125è ANIVERSARI

Divendres 24 de novembre vam finalitzar la setmana cultural de l’escola, dedicada aquest any a la celebració del 125è aniversari del nostre centre. I ho vam fer amb un toc festiu, ben merescut després d’una intensa setmana de treball col·laboratiu.

Al matí tots els nens i nenes de l’escola van ballar al ritme de la música dels “Rodamons” (a qui agraïm la seva col·laboració en un dia tan especial). Es van organitzar tres concerts adaptats a cada grup d’alumnes i tots (mestres inclosos) vam passar una bona estona de música, balls i rialles.

I vam recuperar forces esmorzant una deliciosa coca amb xocolata.

A la tarda va tenir lloc l’acte institucional de cloenda. Hi van assistir les families, antics alumnes,  antics mestres i representants de l’Ajuntament i del Departament d’Ensenyament.

Els alumnes van ser els veritables protagonistes de l’acte. Ells van recordar quins són els orígens de la nostra escola i el principal ideal sota els qual es va fundar: l’educació a l’abast de tothom.

Va ser un acte molt alegre i emotiu on la música no hi podia faltar. La coral de l’escola,  “Melodies Roges”, va interpretar dues cançons i els alumnes de sisè van estrenar la cançó que ells mateixos han escrit per l’ocasió i que properament gravaran al Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

Finalment, tots junts vam bufar les espelmes d’un magnífic pastís.

Aquí teniu el vídeo complet de l’acte de cloenda:

Un cop acabat l’acte, els assistents van poder visitar l’exposició “Antoni Roig, un viatge al passat“, a la biblioteca de l’escola. I tots junts vam donar per finalitzada la sessió amb un petit refrigeri.

Voleu veure les fotografies d’aquesta jornada tan especial? Cliqueu aquí