CELEBREM LA CASTANYADA!!!

img_20161026_105418067_hdr

Dijous 27 els alumnes de P5 i 1r realitzaran junts un taller de cuina. Faran panellets i segur que els quedaran boníssims!!!

panellets2

Divendres 28 al matí tots els alumnes de l’escola faran una sèrie de tallers relacionats amb la tardor i la castanyada.

CICLE TALLERS
Ed. Infantil
  • Manipulem moniatos
  • Estampem amb moniatos
  • Tastem els  moniatos!!
Cicle Inicial
  • Dissenyem el nostre moniato.
  • Contea nimat de la Castanyera
  • Decorem les capses i paperines
Cicle mitjà
  • Dansa de la tardor
  • Descobrim els fruits de la tardor
  • Estampem amb moniatos
Cicle Superior
  • Taller de torretes amb moniatos
  • Mural de tardor
  • Taller sobre Tots Sants i els difunts.

Els alumnes de 6è també participaran al tradicional concurs de Jack’o’lanterns. Les carabasses estaran exposades al passadís amb una decoració típica de Halloween ja que és un dels continguts que es treballen dins l’àrea de llengua anglesa. La resta d’alumnes visitaran l’exposició (els més grans potser s’emportaran algún ensurt) i posteriorment votaran la carabassa guanyadora.

gifs-animados-halloween-23

I finalment a la tarda anirem al pati, on els alumnes de 6è dirigiran la presentació dels tallers realitzats. Cantarem cançons i ens menjarem les castanyes ben torradetes!!!

castanas