CELEBRACIONS FINAL DE CURS

Avui s’acaba el curs i ho hem celebrat!

Els més petits de l’escola han fet una magnífica gimcana amb activitats molt variades: jocs d’equilibri, jocs d’aigua, jocs tradicionals, manualitats diverses, maquillatge… i els de P5 també han estampat una samarreta de record amb els noms dels seus companys.

Agraïm l’ajuda dels mares i pares que han col·laborat en l’organització.

Els alumnes de primària han fet diverses celebracions a les classes: balls, pica-pica… Mentre els alumnes de sisè els preparaven una gimcana molt especial al pati.

Tots plegats han gaudit d’una bona estona de diversió amb jocs tradicionals i refrescants! Felicitem als alumnes de sisè per la magnífica organització de les diferents activitats.

Finalment petits i grans han recuperat forces i s’han refrescat amb un gelat! Mmmmmmm! Boníssim!!

La festa ha continuat al menjador de l’escola, on després d’un dinar diferent (amb música en directe d’en Carles Uriarte) han pogut gaudir d’uns jocs d’aigua.

BON ESTIU!!!

Podeu veure més fotografies d’aquest dia aquí