CELEBRACIONS DE NADAL

Avui, 22 de desembre, ha sigut un dia molt emocionant!

Hem començat escoltant el tradicional concert que, com ja és tradició,  ens han ofert els nostres mestres al gimnàs de l’escola. Ho han fet molt bé!

Després han vingut els patges reials i els hem rebut amb cançons i aplaudiments. Tots els alumnes els hem donat les cartes i ens han obsequiat amb unes llaminadures.

Tots hem gaudit amb diferents activitats i els més grans de l’escola han fet l’amic invisible.

I, ja que avui era un dia de celebracions, s’ha fet entrega dels premis del concurs de carabasses (aquest any el jurat ha tingut molta feina perquè el nivell era molt alt)

Voleu veure totes les fotografies? Cliqueu aquí