CANTÀNIA 2024

El passat divendres 17 de maig l’alumnat de 4t va dur a terme l’activitat Cantània.

Com cada any, cantem plegats amb altres escoles d’arreu de Catalunya en un espai magnífic, l’Auditori de Barcelona.

La Graciela, mestra de música de 4t, amb la col·laboració dels tutors, ha treballat els continguts de la cantata “El Naufragi”. Es tracta d’una obra molt completa, amb una varietat rítmica, harmònica i melòdica que no deixa de banda el contingut (ja que es tracta el tema del canvi climàtic i de l’ús descontrolat dels recursos naturals que està fent la humanitat).

Un cop arribat el dia, tant alumnes com famílies (desplaçades fins a Barcelona en gran nombre, 75 aproximadament) vam poder gaudir d’un espectacle molt ben organitzat, en el que participaven músics professionals i un total de 650 alumnes.

Es tracta d’una experiència enriquidora que ben segur no oblidarà ningú dels assistents. L’escola té com un dels eixos vertebradors l’educació artística; és per això que un espectacle d’aquestes dimensions, tan complet i enriquidor, és una bona eina per realitzar un aprenentatge significatiu i multidisciplinari.

Us adjuntem algunes imatges i vídeos per tal que en pugueu gaudir tant com vam gaudir nosaltres participant-hi.

Podeu veure les fotografies i vídeos clicant aquí