ASSEMBLEA DE PROJECTES

Dilluns 2 de febrer es va dur a terme l’assemblea de projectes a la biblioteca de l’escola.

En aquesta reunió dos representants de cada classe havien de promocionar el projecte interdisiciplinar en què el seu grup està treballant. Així, doncs, per torns, anàven explicant la temàtica escollida i la resta de representants escoltaven atentament perquè, en tornar a classe, havien d’explicar als seus companys i companyes tots el projectes que s’hi havien presentat.

Posteriorment, cada classe triarà quin projecte vol conèixer amb més detall i es realitzaran exposicions intergrups.

D’aquesta manera els i les alumnes poden exposar la seva feina a la resta de companys i companyes, i així aprenem els uns dels altres.

Podeu veure més fotografies d’aquesta activitat clicant aquí