AMB OLOR DE ROMANÍ PELS CAMINS DE TORREDEMBARRA

Aquests dies hem rebut la visita d’una escriptora, la Rosalia Ciuró. Ens ha explicat com va crear el seu llibre “Amb olor de romaní pels camins de Torredembarra”.

Aquest llibre s’ha  treballat prèviament a la Biblioteca de l’escola i ha engrescat als alumnes a conèixer millor el seu poble.

La Rosalia ens ha explicat que també ha fet d’il·lustradora! Així que hem vist de primera mà la feina l’escriptura i d’il·lustrar el seu escrit. L’alumnat de cinquè també ha treballat les il·lustracions a Educació Artística, així que ens ha encantat poder parlar amb ella.

Al final del llibre ens deixa treballs manuals per fer i des de l’escola ens ha fet il·lusió fer el punt de llibre. L’única diferència és que hem aprofitat les flors liles que tenim als patis de l’escola.

Moltes gràcies, Rosalia!

Podeu veure més fotografies  clicant aquí