RECAPTACIÓ MARATÓ

Gràcies a la solidaritat de les famílies, l’Ampa i l’escola, hem pogut recaptar gairebé 900 € per la investigació de malalties cardiovasculars.
Agraïm també la col·laboració de Dansclass i El Mèdol.
Un cop més, fent escola i equip!

SOPAR ASTRONÒMIC

Un any més, gran quantitat de famílies van compartir una magnífica vetllada al pati de l’escola en el ja trdicional Sopar Astronòmic.

Després de sopar, l’astrofotògraf Carles Uriarte va fer una interessant explicació sobre la Lluna que va captar l’atenció de petits i grans.

El temps ens va acompanyar i vam poder observar a través de molts telescopis diferents la Lluna, Júpiter amb els seus satèl·lits i l’M13 (cúmul globular de la constel·lació d’Hèrcules).

Agraïm molt especialment a l’AMPA la seva fantàstica organització, i en Carlos Uriarte i els seus companys de l’Associació Astonòmica Torroja del Priorat per permetre’ns un cop més gaudir d’aquesta fantàstica experiència.

Podeu veure més fotografies clicant aquí