LA MURALISTA CHUS MONTEJANO PINTA L’ESCOLA ANTONI BERGÓS AMB EL SEU ART I L’ALUMNAT COL·LABORA EN UN DELS MURALS!

La muralista Chus Montejano, gran experta en art urbà, va pintar els murs de l’escola Antoni Bergós amb la temàtica dels valors pedagògics en les diferents etapes educatives de la vida. Ens va convidar a grans i petits a compartir la seva passió pintant amb ella…i aquest ha estat el bell resultat de les espectaculars obres d’art pictòric de Chus Montejano, amb la col·laboració en un dels murals, de tots els alumnes de l’escola.

En companyia de les famílies i per commemorar el gran esdeveniment, els alumnes van recitar els Drets dels infants i van cantar la cançó “Els Drets dels Infants” de Pais de Xauxa