Klim Onysko guanya la fase comarcal del Certamen de lectura en veu alta

En Klim, un dels nous alumnes de la nostra escola, ha portat l’alegria a la comunitat escolar en guanyar la fase comarcal del Certamen de Lectura en Veu Alta. En una competició que celebra la diversitat lingüística i la passió per la lectura, en Klim va destacar com a guanyador en la categoria de Timoners, reservada per a estudiants nouvinguts a Catalunya.

Representant amb orgull l’escola Àngels Alemany i Boris, en Klim va captivar els jutges i el públic amb la seva fluïdesa i expressivitat en la lectura. La seva participació no només és un èxit personal, sinó que també és un testimoni del valor de la diversitat i la inclusió en la nostra comunitat escolar.

A més de Klim, també volem reconèixer altres participants destacats en el certamen. Romà Serra, de 5è, va encantar el públic amb la seva participació en la categoria de grumets verds, mentre que Lídia Reixach, de 3r, va captivar l’audiència a la categoria de grumets vermells.

Amb aquesta victòria, Klim es prepara per competir a la fase territorial, amb el suport dels seus companys i mestres. Estem emocionats de veure com continua brillant en el seu camí i inspirant a altres amb la seva passió per la lectura i l’expressió oral.

Felicitem a Klim per aquest impressionant èxit i esperem que continuï il·luminant el camí amb el seu talent i dedicació, i també a en Romà i la Lídia pel seu gran esforç.