Salut

Consideracions generals: en el cas que el vostre fill/a pateixi alguna malaltia s’ha de comunicar al tutor/a al més aviat possible. Si està malalt o té febre, no pot assistir a l’escola.

A l’escola es poden donar casos de contagi de polls, per tant recomanem que reviseu periòdicament els caps dels vostres fills. En cas de trobar-ne caldrà que l’alumne faci el tractament adient i no torni a l’escola fins a finalitzar-lo completament, comuniqueu-ho a l’escola per tal de fer-ne la prevenció.

Si el vostre fill/a es troba malament o es fa mal a l’escola us trucarem per telèfon i en el cas necessari, si no ens contestéssiu, el portarem al CAP.

Medicaments: els mestres no donem cap tipus de medicació; si s’hagués d’administrar per incompatibilitat d’horaris, caldrà portar una autorització dels pares i una altra del metge (hora que s’ha de prendre, dosi, núm. col·legiat).

COVID-19

Caldrà llegir amb detall el document del protocol que us enviarem amb tota la informació necessària.