Benvolgudes famílies,

L’escola fa un pas endavant en l’actualització i en la millora de la publicació de les informacions educatives.

Us presentem el portal NODES del nostre centre educatiu. A partir d’ara totes les notícies, documents, informacions…. relacionades amb la nostra escola les veureu publicades en aquesta nova pàgina. NODES és un servei del Departament d’Educació que permet als centres educatius disposar d’un portal web dinàmic amb funcionalitats avançades d’intranet i xarxa social. Així doncs, en aquesta pàgina hi trobareu tota la informació rellevant, a més de poder accedir a les notícies i a les publicacions dels diferents grups educatius dels vostres fills/filles.

Els blogs de cada nivell deixaran d’estar actius en la publicació de noves notícies, ja que totes aquestes es trobaran al nou portal.

Esperem que us agradi!

Concurs Gust per la lectura

Els alumnes de cicle mitjà de la nostra escola participen al concurs Gust per la lectura.
Els nens i nenes de tercer de primària es presenten a la categoria B modalitat B2 amb el llibre Els Pòstits del senyor Nohisoc de l’autora Tina Vallès.
Us compartim els… Llegeix més»

Club de lectura

Si ets alumne de 3r de primària i vols participar en el nou club de lectura de l’escola, només cal que t’hi inscriguis mitjançant el següent formulari.
Tens temps fins aquest diumenge 17 de març! La pròxima setmana us informarem del dia de la sessió i… Llegeix més»

FRIDA KAHLO

Frida Kahlo va ser una pintora mexicana, reconeguda pels seus famosos autoretrats, qualificats com part del moviment surrealista. La pintora, que deia no identificar-se amb el moviment, va crear un estil propi agafant els aspectes de la vida, barrejant-los amb els elements de la natura… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Un any més, l’escola obre les seves portes perquè pugueu veure com funcionem i què és tot allò que ens caracteritza i tant agrada a les nostres famílies.
Aquestes jornades tindran lloc el dimarts 27 de febrer. Les visites seran presencials i guiades que es durant… Llegeix més»

ESCAC, i…. MAT !

A primer hem començat a aprendre a jugar als escacs.
És un recurs que potencia el desenvolupament de les estructures cognitives, el raonament i el pensament lògico matemàtic, les habilitats lingüístiques i els hàbits de conducta.

A medi treballem els animals!

Aquest trimestre estem fent un projecte que ens està encantant!! A l’àrea de medi natural estem treballant els animals.

Estem fent aquest treball amb grups cooperatius, fent diferents tipus de classificacions, observacions de diferents animals per extreure’ns les seves característiques,…  Aquí us deixem una petita… Llegeix més»