ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El procés de renovació del Consell Escolar es portarà a terme durant aquest primer trimestre, seguint la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim de procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públic.
Els membres del Consell Escolar són elegits per un període de 4 anys.
Seguint la normativa esmentada, enguany cal renovar alguns membres dels òrgans representants: mestres, famílies i PAE (personal d’atenció educativa).
En el sector de famílies cal renovar dos representants ja que aquest curs surten la Txell Vall i la Naima Dahou.
Si esteu interessats en presentar candidatura podeu passar per Direcció per emplenar la documentació abans del 15 de novembre.
Us animem a participar-hi, bé sigui formant-ne part i/o votant!