Concert de Nadal EI i CI

El concert de Nadal tindrà lloc el proper dimecres dia 17 a les 16:30h, al gimnàs de l’escola. Ens fa molta il·lusió que ens acompanyeu per gaudir de les cançons i els poemes que els infants d’educació infantil i cicle inicial han preparat amb tanta dedicació i entusiasme. Sens dubte serà un moment molt especial per compartir plegats!

EDUCACIÓ INFANTIL:   a les16h

CICLE INICIAL: a les 16:30h

Us hi esperem!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut