2n- Últim dia de colònies a Palamós

Bon dia famílies,

Avui hem dormit una mica més i ens ha costat més llevar-nos. Hem tancat les maletes i hem anat a fer un bon esmorzar.

A les 10h en punt hem agafat l’autobús per anar a l’Estartit, on ens esperava el Nautilus per anar a fer una passejada i veure el fons marí de les Illes Medes.

Hem tornat a la casa i els de 1r ja estaven preparats i preparades per fer la seva estada. Nosaltres hem dinat, hem carregat les motxilles i cap a Vic falta gent.

Fins ara!

Enllaç fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut