FESTA FI DE CURS!!!!!!!!

Us esperem a tots el dia 20 de juny a la festa fi de curs de l’escola que ha preparat amb moltes ganes la comissió mixta de festes, l’AFA de l’escola i els alumnes de 5è.

Teniu tota la informació d’aquest aconteixement en el Programa de festes el·laborat per els alumnes de 6è .

LA INFORMACIÓ REFERENT AL SOPAR ÉS LA SEGÜENT:

Dies de venta de tiquets: dilluns 12, dimarts 13 i dimecres 14 de juny.

Llocs: Paradeta al pati i per les famílies de l’hora d’acollida, la Cinta tindrà tiquets.

Horaris: a les 9h i a les 13h.

MENÚ ADULT:

1r. Amanida (mesclum, olives, tomàquet xerri, ou i tonyina)

2n. Plat de fideuà de carn i peix amb allioli

Postres: gelat de cucurutxo

Preu: 5€ (inclosa la comissió que guanya 5é)

MENÚ INFANTIL:

1r. Plat de macarrons a la bolonyesa

Postres: gelat tipus calipo

Preu: 4€ (inclosa la comissió que guanya 5é)

El càtering BO i SA portarà el personal necessari per servir el sopar. Cada família només hauria de portar la seva beguda, plats i coberts. D’aquesta manera també afavorirem el medi ambient i reciclatge. Les estovalles les subministrarà l’escola.