ENS VISITA UN EXPERT EN ORIGAMI A L’AMBIENT D’ARTS & CRAFT

Dimecres 7 de novembre, en Xavier Turon ens va visitar a l’ambient d’arts & craft i ens va ensenyar l’antiga tècnica de l’origami. Al llarg de tots els seus viatges a la Xina ha après aquest art i hem tingut la sort que ha vingut a l’escola per ensenyar-nos com fer figures de flors, granotes, avions,… amb l’art de plegar el paper. També ens va ensenyar com s’escriu origami en xinès i en japonès amb unes tintes especials.

Moltes gràcies Xavier per venir a fer d’expert a l’ambient d’arts & craft i donar-nos bons consells per fer origami. Sempre que vulguis seràs benvingut a la nostra escola.

Arnau Turon Planella i Adrià Turon Planella