Diari de classe 2n

Bon dia famílies!Us envio les activitats del dilluns 10 de gener!

ANGLÈS: fer la pàgina 29 del pupil’s book. (Podeu imprimir la imatge que us adjunto o escriure les respostes en un paper a part.

Amb la contrasenya per accedir al llibre digital d’anglès us he activat el poder veure el pupil’s book en format digital amb els àudios. (On posa “H2 eBook”). Allà  podeu accedir a tot el llibre i escoltar tots els àudios clicant a la icona que apareix al costat de cada exercici amb àudio).
Si teniu qualsevol dificultat o dubte podeu enviar-me un mail a jalcudia@escolajacintverdaguer.cat o fer només l’exercici 3.
MATEMÀTIQUES: avui hem estat repassant i recordant les restes portant-ne dibuixant!Podeu realitzar-les en un full. Us envio un document també amb diferents restes que poden anar fent!Les continuarem treballant al llarg de la setmana!
MEDI: avui hem retallat i enganxat una sèrie d’aliments…Són saludables o no per les nostres dents?! En funció d’això hem enganxat les imatges a la fitxa corresponent!
Aquí us deixo un exemple!
CATALÀ: avui hem realitzat un petit dictat que ja farem a classe a la tornada!
Un envio les activitats que realitzarem demà dimarts 11 de gener pel matí als grups interactius:
-DESCRIPCIÓ D’AQUESTA IMATGE A LA LLIBRETA D’ESCRIPTURA LLIURE (ho podeu fer en un full).
Escriurem frases com per exemple: Veig una bústia de color blau/ Hi ha una bústia de color blau.
-DICTAT PREPARAT: realitzarem la primera part del dictat (llegir les frases del dictat i copiar-les al costat del dibuix que correspon). La segona part del dictat la portaran a la carpeta de deures dijous.

-LECTURA DEL CONTE La rateta que llegia a l’escaleta del Quadernet de Lectura.