9 de juny P-5 English

Good morning class! How are you?

Avui us porto una web interactiva per aprendre el nom de diferents animals Només heu de clicar el següent enllaç:

Dins de l’enllaç veureu diferents jocs i activitats on els nens i nenes poden jugar a totes aquelles activitats on es vegin capaços de fer. De tota manera, les activitats que jo recomano pel nivell de P-5 són totes les de l’apartat/columna de:

“learn”: On apareixeran diferents animals i un àudio diran el nom d’aquests

“create”: On els nens i nenes crearan una granja, un oceà, una jungla o un bosc col·locant els animals que ells i elles vulguis escoltant el nom dels animals quan cliquin cadascun.

“Find and count”: On l’àudio demanarà que cliqueu l’animal que digui i comptarà en anglès el número d’aquests.

“Play” (no és necessari) : Aquesta activitat és molt complicada per P-5 però si algú vol començar a treballar el “listening” de manera més complexa  (comprensió oral) i considereu que les activitats anteriors us queden curtes, podeu intentar fer aquest apartat.

No cal retornar aquesta activitat. Recomano que practiqueu amb aquest recurs web amb calma i durant unes setmanes poc a poc.

Us envío una forta abraçada!

M’ha encantat ser el vostre teacher durant aquest curs ^^