11 de juny 4t

Bon dia megalodons!

Avui us demano una mica de reflexió sobre com heu passat aquests darrers mesos sense anar a l’escola.

TASCA 1) Us proposo que feu un text d’unes 10  línies aproximadament (pot ser més si voleu) en la llengua que us sentiu més a gust (només entenc el català, castellà i anglès, no m’envieu en més llengües si us plau ?) explicant els següents temes de manera seguida en un sol text:

• Com t’has sentit passar tant de temps sense l’escola? per què?
  • Que has fet per distreure’t i divertir-te en el teu dia a dia?
  • Què has trobat més a faltar?
  • Com t’agradaria passar l’estiu?
  • Hi ha algun tema més que vulguis explicar?

(Algunes preguntes ja les vam treballar a la videotrucada anterior 🙂 però si no vau poder connectar-vos aquell dia no us preocupeu  perquè ho podeu fer molt bé també.)

No tingueu pressa a l’hora de fer aquesta activitat ja que vull que primer feu un esborrany, el reviseu i després m’entregueu l’escrit passat a net i revisat per vosaltres mateixos/es.

TASCA 2) Aquesta segona activitat consisteix primer de tot en veure el següent vídeo:

A continuació respon a les següents preguntes sobre l’animal i la importància de reciclar (les preguntes les heu de copiar també):

1. What  do hedgehogs eat?
  2. What do hedgehogs drink?
  3. Where hedgehogs live?
  4. Are there any hedgehogs in Britain?
  5. Which accidents do hedgehogs have in Britain?

TASCA 3):  Fer un dibuix (pintat) sobre com imaginaries el món sense contaminació i,si vols, pots compartir-lo amb els teus companys i companyes (és a dir, aquesta tercera tasca la pots compartir amb la classe al telegram grupal  o enviarme-la a mi directament).

Per acabar dir-vos que us trobo molt a faltar!