Salut

• Si un/a alumne/a té febre o un problema de salut amb risc de contagi, recordem que no pot assistir a l’escola i que heu d’avisar a la tutora del fet.
  • Si algun/a alumne/a no pot fer alguna activitat relacionada amb el currículum escolar cal que porti el corresponent certificat metge.
  • Si algun/a alumne/a ha de prendre algun medicament aconsellem que les pautes coincideixin fora de l’horari escolar. Si això no fos possible i s’ha d’administrar un medicament en horari escolar serà imprescindible l’autorització per escrit segons el model que podeu trobar a l’apartat de documents, dels pares i/o tutors de l’alumne/a. Sense aquesta autorització no s’administrarà cap medicament per part de l’escola.
  • Si algun alumne/a es fa mal o es troba malament en jornada escolar es telefonarà a la família per a assabentar-los del fet i que ells mateixos vinguin a l’escola per fer les gestions oportunes. Si es valora com un cas d’urgència o no es pot localitzar la família es portarà directament al Servei d’Urgències de l’Hospital de Figueres o al CAP de Vilafant, fent ús del corresponent Servei d’ambulància.
  • Volem recordar que periòdicament es donen casos de polls. Cal que aneu vigilant el cabell del vostre fill/a sobretot a la tardor i primavera. Si en detecteu cal que aviseu a l’escola i feu el tractament oportú. Per a evitar contagis recordem que no pot assistir a l’escola durant aquests dies.