Taller de matemàtiques a 2n

En el taller de matemàtiques vam experimentar amb alguns  jocs que tenim a l’aula : KATAMINO, STRUCTURO, ORGANICOLOR , MOSAICS I CONSTRUCCIONS.

Cada parella escollia un joc i calia realitzar els exercicis corresponents.

KATAMINO  : És un trencaclosques que es presenta com un puzle evolutiu. Permet entendre la geometria espaial. Cal realizar conjunts perfectes combinant un número determinat de pentaminos.

STRUCTURO : Joc format per cubs i models per a fer estructures. Tenen una dificultat creixent i són tridimensionals.

MOSAICS : Jugant a fer mosaics el/a nen /a desenvolupa el coneixement espacial i es familiaritza amb les figures geomètriques bàsiques.

ORGANICOLOR : Mosaic per construir figures complexes seguint un model. Desenvolupa la capacitat d’ observació,  organització i            raonament.

CONSTRUCCIONS : Amb les diferents peces formar una construcció copiant un model o  fer-ne  d’altres.

Amb aquestes activitats els alumnes desenvolupen diverses destreses com ara l’atenció, el raonament i el treball compartit.

Mireu les fotos

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>