Primària

LA CASTANYADA

El 31 d’octubre vam celebrar la castanyada. Tothom qui ho va voler va venir disfressat de castanyer/a, fins i tot les mestres. El matí per classes vam fer un concurs per escollir el castanyer i castanyera de l’aula. A la tarda vam ballar les danses i tot seguit ens vam menjar les castanyes cuites per

LA CASTANYADA Llegeix més »

COM PODEM CONÈIXER CATALUNYA?

Els nens i nenes de 4t estem viatjant per tot Catalunya. Hem anat al Baix Empordà a pescar gambes, hem escalat les muntanyes de Montserrat i el Pedraforca i hem conegut les comarques del Baix Llobregat, l’Anoia i el Bages. Ah! I també sabem la llegenda del Timbaler del Bruc. La Garrotxa, el Gironès i

COM PODEM CONÈIXER CATALUNYA? Llegeix més »

SORTIDA A LA BIBLIOTECA.

El dia 18 d’octubre els alumnes de Cicle Superior vam anar a visitar la biblioteca Fages de Climent de Figueres. Va ser una visita molt agradable i profitosa. Ens van ensenyar els diferents espais de la biblioteca i ens van explicar com estan classificats els llibres. Vam anar al Parc Bosc a esmorzar i jugar

SORTIDA A LA BIBLIOTECA. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut