SOM-HI CICLE SUPERIOR!
Els alumnes de cinquè i sisè de l’escola farem un bon equip! Per començar a fer dinàmiques conjuntes, sempre respectant les normes que ens imposa la pandèmia, hem fet una petita sortida per inaugurar aquest curs 21/22. Hem anat fins a l’alzina mil·lenària de Vilafant. Allà hem escoltat la seva història i hem pres la […]
SOM-HI CICLE SUPERIOR! Llegeix més »











