Castanyada passada per aigua
El passat dimecres 31 d’octubre vam celebrar la castanyada. Enguany no vam poder fer la festa al pati, doncs la pluja no ens ho va permetre. Però ballar i menjar castanyes a dins l’escola ho vam poder fer. Al matí, els nens i nens de 6è van passar per les classes a recollir les castanyes. […]
Castanyada passada per aigua Llegeix més »












