2n

SORTIDA A ALBANYÀ

Els cursos de 1r, 2n i 3r vam fer una sortida a l’observatori d’Albanyà, on vam realitzar diferents tallers relacionats amb l’astronomia. També vam observar l’entorn, plantes i éssers vius. Ens ho vam passar molt bé gaudint de l’entorn. Us animem a veure el VÍDEO amb el recull de fotografies de la sortida.

SORTIDA A ALBANYÀ Llegeix més »

CICLE INICIAL US EXPLICA…

Benvolgudes famílies, amics, amigues, veïns i veïnes,  Com esteu? Avui des de cicle inicial us portem notícies fresques i és que us volem ensenyar part del projecte amb el qual hem estat treballant.  Com ja sabeu nosaltres treballem per projectes i això vol dir que durant unes setmanes ens centrem en el treball  profund d’un

CICLE INICIAL US EXPLICA… Llegeix més »

PROJECTE DELS ANIMALS A CICLE INICIAL

Aquests mesos a Cicle Inicial estem treballant el Projecte dels animals, concretament la classificació segons la seva alimentació, reproducció i si són vertebrats o invertebrats. Estem molt contents i contentes de tot el què estem aprenent! És genial veure com estan engrescats i engrescades en aprendre més sobre els animals! Aquest passat dilluns vam fer

PROJECTE DELS ANIMALS A CICLE INICIAL Llegeix més »

PRIMERS DIES A CICLE INICIAL

Hola famílies, veïns, veïnes, amics i amigues,  Com esteu? Esperem que molt bé i que la tornada a l’escola us estigui anant tant bé com a nosaltres. Els nens i les nenes de cicle inicial portem uns dies que no parem. Això de fer primer i segon, és tota una responsabilitat i ens encanta! Hem

PRIMERS DIES A CICLE INICIAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut