2n

Cicle inicial visita La Vinyeta

El dia 2 d’octubre els alumnes de primer i segon van anar a Mollet de Peralada per a visitar La Vinyeta, una petita explotació vinícola de producció integrada (sistema de conreu respectuós amb el medi ambient). Acompanyats per la tramuntana empordanesa, van poder passejar per les vinyes i olivets; visitar el galliner i el vinagrer;

Cicle inicial visita La Vinyeta Llegeix més »

A SEGON MESUREM AMB EL COS

“Convé cultivar els interrogants, fer sorgir la necessitat, formular el desig de voler saber «quant mesura», o «quant pesa», «per què canvia», «com és»… alguna cosa nostra, de les que fem servir en el nostre entorn. I cultivar també la consciència que fem alguna cosa útil, i no com a tàctica d’aprenentatge, sinó com a

A SEGON MESUREM AMB EL COS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut