Portada

COMPOSTEM A PRIMER

Els alumnes de 1r, durant el mes de febrer, van recollir totes les peles de fruita generades a l´’hora del pati i les van portar al compostador de l´hort que forma part del nostre projecte transversal. Ells mateixos les van abocar al compostador i les van remenar molt bé tot afegint-hi una mica de serradures.

COMPOSTEM A PRIMER Llegeix més »

CASTANYADA

Arribada la tardor l’escola vam celebrar la Castanyada tot cantant cançons i menjant castanyes. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.

CASTANYADA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut