Infantil

Pablo Picasso

Al llarg del segon trimestre i part del tercer tots els alumnes de l’escola hem treballant l’artista Pablo Picasso. Tot seguit us deixem un petit tastet. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos,

Pablo Picasso Llegeix més »

A P4 TOQUEM EL DJEMBÉ

Durant aquest segon trimestre, els nens i nenes de P4 hem après a tocar el Djembé. El djembé és un instrument de percussió que  és originari d’Àfrica. Concretament d’unes localitats de Bamako (Mali) i Kankan (Guinea). Vam estar gaudint molt de l’activitat i ens ho vam passar molt bé! A continuació us mostrem un breu vídeo de

A P4 TOQUEM EL DJEMBÉ Llegeix més »

P3 SEMBREM ALLS

Els més petits de l’escola vam anar a sembrar alls al nostre crestall. L’ avi Fernando ens ho tenia tot preparat i ens va dir cóm ho havíem de fer. Ens ho passarem molt i molt bé! Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.

P3 SEMBREM ALLS Llegeix més »

P3 OBSERVEM LA TARDOR

Arribada la tardor vam anar a l’ hort per observar com començaven a canviar les fulles dels arbres, també vàrem collir caquis, avellanes que havien caigut a terra, vam olorar les plantes aromàtiques i vàrem descobrir que teníem una bassa on hi havien peixos de colors. Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.

P3 OBSERVEM LA TARDOR Llegeix més »

P4 I P5 VISITEM MOLLÓ PARC

El primer trimestre vam anar d’excursió a Molló Parc. Vam poder veure els animals de molt a prop com llops, linx, óssos, llúdrigues, daines… Els guies ens van explicar com vivia cada animal, quina era la seva alimentació, etc. Vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé! Cliqueu sobre la imatge per veure

P4 I P5 VISITEM MOLLÓ PARC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut