La classe de 1r planta enciams i escaroles
Els nens i nenes de primer hem anat a l’hort a plantar enciams i escaroles. El senyor Fernando ja ens esperava amb el planter a punt. Vam començar fent unes regues amb l’aixada, després vàrem escampar una mica d’adob orgànic i vam repartir un enciam i una escarola a cada nen. Ja estàvem a punt […]
La classe de 1r planta enciams i escaroles Llegeix més »











