Halloween
In English Class we celebrated Halloween with diferent games and activities. Here you can see us.
In English Class we celebrated Halloween with diferent games and activities. Here you can see us.
ELS NENS I NENES DE P4 I P5 APRENEM QUE EL PLANETA TERRA S’HA DE CUIDAR PERQUÈ ÉS LA NOSTRA CASA. LA FADA DE LA TARDOR ENS HA DEMANAT AJUDA. DECIDIM ANAR A L’HORT I NETEJAR-LO. ENS AGRADA MOLT QUE ESTIGUI BONIC I NO VOLEM QUE ES POSI MALALT. TAMBÉ APROFITEM PER AGAFAR AVELLANES I
P4 i P5 ajuden a la fada de la Tardor Llegeix més »
Aquí teniu un recull de fotos dels primers dies a l’escola dels nens i nenes de P3. Mireu tot el quem fet!
Benvolgudes famílies, el dilluns 5 de novembre comença el procés per a les eleccions del Consell Escolar. Sabeu que la vostra participació i implicació a l’escola és important per al seu funcionament, objectius i projectes. Per això us animem a participar en aquest procés electoral on cal renovar dos membres del sector de pares i mares. Les
ELECCIONS CONSELL ESCOLAR Llegeix més »
HEM COMENÇAT LA RODA DE TALLERS INTERCICLE. ELS DIVENDRES A LA TARDA ELS NENS I NENES DE P4 I P5 ES REPARTEIXEN EN GRUPS I FAN TALLERS: DE PLÀSTICA, DE CUINA, DE BALL,… MIREU QUE DIVERTIT!
EL DIMECRES 24 ELS NENS I NENES D’INFANTIL HEM SORTIT AL PATI A FER UN ESMORZAR DE TARDOR. CADASCÚ HA PORTAT ALGUNA FRUITA TÍPICA DE L’ESTACIÓ, LES HEM NOMBRAT I OBSERVAT. DESPRÉS HA ARRIBAT L’HORA DE MENJAR… BON PROFIT! Mireu quin esmorzar!!
Esmorzar de tardor Llegeix més »
EL DIMARTS 23 P4 I P5 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A MOLLÓ PARC. HA FET MOLT BON TEMPS I ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ VEIENT ELS ANIMALS SALVATGES QUE ESTEM ESTUDIANT A L’ESCOLA. HA ESTAT UN DIA GENIAL! Mireu que bé ens ho hem passat!
P4 i P5 visita Molló Parc Llegeix més »
El passat 22 d’octubre, els alumnes i les alumnes de 5è i 6è de primària vam fer la caminada-concurs fotogràfic a l’entorn de Vilafant. Vam poder gaudir d’un dia magnífic i d’un entorn privilegiat. Vam arribar fins a l’ermita de Santa Eugènia, on vam fer parada per esmorzar i agafar forces per la tornada. Mireu
Caminada fotogràfica Cicle Superior Llegeix més »
Els nens i nenes de primer estem molt contents perquè els nostres padrins lectors ens vénen a ensenyar a llegir a la classe i, a vegades, anem amb ells a la biblioteca. El primer dia, per presentar-nos, vam anar tots al pati i ens van preparar uns jocs molt divertits. Gràcies, padrins! Mireu quins moments!!
Fillols de 1r amb els padrins de 6è Llegeix més »
Els nens i nenes de primer van gaudir d’ un matí ple de terrorífiques activitats. Tots anaven amb les cares ben pintades i unes màscares que feien molta por. Va ser monstruós!!!! Mireu quina fila fèiem!