P3 sembrem alls
Els nens i nenes de P-3 som els encarregats de sembrar, tenir cura i arrencar els alls de l’ hort. Primer vam haver de desgranar les cabeces i després els sembràrem. L’ avi Fernando ens va ajudar. Mireu les fotos!
Els nens i nenes de P-3 som els encarregats de sembrar, tenir cura i arrencar els alls de l’ hort. Primer vam haver de desgranar les cabeces i després els sembràrem. L’ avi Fernando ens va ajudar. Mireu les fotos!
Des del Programa de Salut Bucodental a les escoles de la Regió Sanitària de Girona ens van oferir la possibilitat d’adherir-nos a l’ activitat TALLER DE RASPALLADA, el qual ha coincidit amb el dia en què els alumnes de primer, sisè i P4 reben la visita odontològica a l’escola. Els alumnes han pres consciència de
Taller de raspallada de dents a Cicle Inicial Llegeix més »
Els alumnes de primer, després d’un temps de cuidar, comptar i d’anar observant com, a poc a poc, anaven creixent els enciams que van plantar durant el primer trimestre, finalment, han pogut fer una bona collita. Esperem que gaudeixin d’una deliciosa plata d’enciam, ben amanida, ben amanida amb oli i sal!
Els enciams de primer Llegeix més »
Cada quinze dies ens anem trobant padrins i fillols per a compartir estones de lectura. Mireu
Apadrinament 4t – P4 Llegeix més »
La Dolors i la Pilar, la mare d’ en Guillem i l’ Arlet, varen venir a explicar-nos, amb titelles, el conte d’“Els 3 porquets”. Ens va agradar molt. Moltes gràcies! Feu click damunt la foto i podreu veure més imatges.
Els tres porquets Llegeix més »
Recordant la tardor mentre treballem l’hivern.
Medi 1r: les estacions de l’any Llegeix més »
El dimecres 30 de gener vam celebrar el dia de la pau i no violència a l’escola. Aquest any vam cantar tots junts la cançó La volta al món xiulant. Ens vam trobar al pati i vam agrupar-nos formant un cor ben gran. També vam decorar el hall de l’escola amb un mural ple de
El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) repartirà gratuïtament durant aquest curs escolar llet als alumnes de centres educatius catalans. Aquesta acció s’emmarca en el programa europeu de distribució de llet a les escoles, que busca promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits
ABANS DE LES VACANCES JA VAM COMENÇAR A CELEBRAR LES FESTES DEL NADAL A L’ESCOLA. COM CADA ANY ENS VAN VISITAR ELS PATGES A QUI, AMB MOLTA IL·LUSIÓ, VAM ENTREGAR LA CARTA. TAMBÉ VAM FER CAGAR EL TIÓ I ENS VA PORTAR UN REGAL MOLT BONIC: A P3 UNA PILOTA, A P4 UN CALIDOSCOPI I
Patges i tió a infantil Llegeix més »
EN FUMERA , EL PATGE DELS REIS MAGS, HA VINGUT A VISITAR-NOS A L’ESCOLA . HA ENTRAT PEL PATI I ENS ESPIAVA PER LA FINESTRA AMB EL SEU ULL QUE TÉ AL DIT ÍNDEX DE LA MÀ. DE SEGUIDA, L’HEM VIST I HEM SORTIT A VEURE’L MOLT CONTENTS. EN FUMERA ENS HA EXPLICAT QUE AQUESTS
En Fumera visita l’escola Llegeix més »