Cicle inicial ha anat a teatre a La Cate
El dilluns 18 de febrer, els alumnes de primer i segon van anar a veure l’obra Hansel i Gretel basada en el conte clàssic dels Germans Grimm. En sortint, van esmorzar tots plegats i van poder gaudir de les atraccions del Parc Bosc. Un matí únic i molt ben aprofitat!
Cicle inicial ha anat a teatre a La Cate Llegeix més »












