General

PLANTEM CEBES A P4

La dita diu: “Si vols ceba de diner, planta-la el gener”. Els nens i nenes de P-4 les vàrem plantar a primers de febrer. Amb l’ajuda d’en Fernando va ser molt fàcil perquè ens feia les regues i ens ensenyava on les havíem de plantar i nosaltres les hi posàvem i les enterràvem una mica.

PLANTEM CEBES A P4 Llegeix més »

PROJECTE COMARQUES 4T

Un dels temes que hem estudiat a medi ha sigut les comarques de Catalunya. A classe hem vist les característiques de les comarques de plana, de costa i de muntanya. Amb els ordinadors portàtils hem fet activitats online per aprendre millor la seva ubicació i peculiaritats. I per acabar el projecte hem investigat sobre la

PROJECTE COMARQUES 4T Llegeix més »

EL DENTISTA ENS VISITA

Aquest dimecres 15 de gener, els alumnes de sisè, hem rebut la visita de la dentista! Ens ha revisat la boca a tots i ens ha ensenyat un vídeo que mostra com ens hem de cuidar la boca. És molt important fer-ho bé per prevenir futures malalties! Fotografies

EL DENTISTA ENS VISITA Llegeix més »

JOCS DIDÀCTICS A PRIMER

Els dijous a la tarda, els nens i les nenes de primer de primària ens toca hort, biblioteca o jocs didàctics. Aquesta setmana ens ha tocat els jocs didàctics i hem aprofitat per jugar als nous jocs que els tres reis ens van portar. CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES 

JOCS DIDÀCTICS A PRIMER Llegeix més »

EL COS HUMÀ A CICLE INICIAL

A cicle inicial hem començat a estudiar un nou tema de medi, el cos humà. Per introduir la temàtica vam dibuixar la silueta d’un company o d’una companya tot assenyalant amb fletxes les parts del cos que coneixem. Va ser una activitat molt divertida. Cliqueu aquí per veure les fotografies.

EL COS HUMÀ A CICLE INICIAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut