CICLE MITJÀ: PROJECTE LA TERRA
Els alumnes i les alumnes de cicle mitjà han treballat el projecte “La Terra”. S’ha fet a través de la projecció de videos educatius, manipulació de materials i experiments. En acabar els alumnes van compartir la seva opinió amb nosaltres sobre si els havia agradat la realització d’aquest projecte, si canviarien alguna cosa… En general […]
CICLE MITJÀ: PROJECTE LA TERRA Llegeix més »











