EXPOSICIÓ DE GEL
EL PASSAT DIVENDRES ELS NENS I NENES D’INFANTIL HEM ORGANITZAT UNA EXPOSICIÓ DE GEL AL NOSTRE PATI. ELS DE P3 I P4 HEM FET ELS CARTELLS. ELS DE P5 HEM ESCRIT CARTES CONVIDANT A TOTS ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA A VISITAR L’EXPOSICIÓ. A CASA, AMB LA FAMÍLIA, HEM CREAT DIFERENTS ESCULTURES AMB EL GEL I […]
EXPOSICIÓ DE GEL Llegeix més »









