Nom de l'autor: admin

SORTIDA CS A GIRONA

Dimecres 2 de març. Sortida a Girona. Els alumnes de cicle superior van iniciar el dia al Teatre Municipal de Girona veient l’obra de teatre de La Motxilla de l’Ada. Una història molt bonica que tractava de manera senzilla i clarificadora el tema de la transexualitat. El dia va continuar passejant pel barri vell tot

SORTIDA CS A GIRONA Llegeix més »

RIU MANOL (Cicle Superior)

Gràcies a la feina amb equip que han portat a terme tots els alumnes de cicle superior, avui el riu Manol és un riu molt més net i sa. Feia goig de veure l’esforç dels nens i nenes perquè el seu entorn quedés net i lliure de tantes deixalles. S’han esforçat i participat amb moltes

RIU MANOL (Cicle Superior) Llegeix més »

MIREU EL PLAFÓ DE L’HORT!

Els i les alumnes  de l’escola han col·laborat en la seva ambientació. Han estat protagonistes d’imatges hivernals: ben abrigats, amb paisatges d’hivern de fons, gelada, neu, fred, arbres despullats, muntanyes nevades… Quin goig que fa! Moltes gràcies per col·laborar. Tots plegats fem escola!  

MIREU EL PLAFÓ DE L’HORT! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut