
Benvolgudes família,
🎓✨ Graduació dels alumnes de 6è ✨🎓 Dilluns 8 de juny vam acomiadar una etapa molt especial. Enhorabona a tots alumnes de 6è per tots els aprenentatges, aventures i bons records que us emporteu💛 Sempre formareu part de l’escola Salou
Cliqueu l’enllaç: COMIAT 6è

