Cursa Solidària!!! (Marató TV3)

Els alumnes de l’Escola Salou, divendres 29 de novembre, van participar en una cursa solidària des de P3 a 6è, aquesta activitat, ha estat possible gràcies a la implicació dels mestres d’educació física vers l’activitat i al mestre de música.
Tots els diners recaptats aniran íntegres a la Marató de TV3, “Malalties minoritàries”. Cal dir que des del centre donem les gràcies a l’Ajuntament, la guàrdia urbana, perquè aquesta activitat ha estat possible a l’ajut i suport d’aquests. També agrair l’ajuda de tots els pares i mares implicats, que sense ells tampoc ho haguéssim pogut fer, felicitar a tots els mestres de l’escola per la tasca que fan dia a dia amb els nostres alumnes.
Gràcies a la vostra solidaritat hem aconseguit recaptar 800 euros, que aniran destinats, íntegrament, a La Marató de TV3. Moltes gràcies per la vostra participació, ha sigut un èxit!!
Llegeix més»