Tret de sortida de la celebració del 75è Aniversari

El divendres dia 22 d’octubre l’escola va fer 75 anys que es va inaugurar. Vam aprofitar aquesta coincidència per donar el tret de sortida als actes dels 75è aniversari. Al llarg d’aquest curs s’aniran organitzant activitats per tal de poder commemorar la història de la nostra escola.
El divendres 22 d’octubre vam organitzar una cercavila pels carrers i places de Picamoixons, tal com es va fer el dia 22 d’octubre del 1946. En aquesta cercavila encapçalada per una pancarta commemorativa il.lustrada per la mestra i il.lustradora Marta Moreno també va comptar amb diferents elements del seguici infantil: la cuca de la Francolina i el Gegantons de Picamoixons ambdós portats pels infants de l’escola amb l’ajuda d’exalumnes i acompanyats de la Mitja Cobla la mitja Lluna.  També vam rebre la visita de la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de Valls, la Sra. Teresa Rull.
Tot seguit el President de l’EMD, el Sr. Francesc Rull, va dirigir unes paraules a tots els assistents. I per acabar la festa l’AFA Rocabruna i l’escola van oferir un magnífic berenar per tots els infants.
Des de l’escola és vol agrair la gran col.laboració per dur a terme aquest acte de: la comissió dels 75 anys de l’Escola, a l’AFA Rocabruna, a tots els infants, famílies i  picamoixonencs i picamoixonenques que ens van acompanyar al llarg de la tarda, a tots ells, MOLTES GRÀCIES!!!