Festa Fi de Curs

El dissabte dia 22 de juny, els infants, famílies i mestres van viure una gran Festa de Fi de curs. Tot va començar a les 6 de la tarda amb una fantàstica cantata “La gota tafanera és al Bosc”per part dels infants. Tot seguit es va viure un dels moments més emotius de la festa que va ser el comiat dels alumnes de 6è. Després vam gaudir d’un sopar a la fresca on els infants que marxen ens van fer degustar uns postres exquisits que ells havien elaborat. Quan vam tenir les forces a punt va començar el gran show, el tradicional “Cabaret”. El Cabaret va estar presentat per uns naufràgs, pares de l’escola, els quals van amenitzar la nit amb la participació d’uns autèntics balls per part d’infants, mestres, pares i mares. Una gran festa organitzada per l’Associació de famílies de l’escola, la qual potència la cohesió, la participació, la col.laboració, el sentit de l’humor, i l’alegria de tota la comunitat educativa. Ara ens haurem d’esperar fins el curs vinent per poder tornar a gaudir d’un magnífic Cabaret. Moltes gràcies famílies, infants i mestres perquè sense vosaltres aquesta jornada que tant esperem cada curs no seria possible.
Des de l’escola volem desitjar un molt bon estiu i bones experiències pels infants que emprenen un nou camí!