XXI JORNADA LITERÀRIA

El passat dimecres 26 d’abril es va celebrar la jornada literària de la ZER EL Francolí.

L’alumnat de les quatre escoles de la ZER (els Til·lers de la Masó, el Bosc de Mont-Ral, Rocabruna de Picamoixons i l’escola de La Riba) es van trobar a La Riba per dur a terme conjuntament una sèrie d’activitats de lleure i literàries durant tot el dia.

De bon matí, l’alumnat de les diferents escoles va fer uns jocs i dinàmiques de benvinguda repartits per comunitats.

Tot seguit van esmorzar a la pista municipal, per iniciar a continuació unes excursions per l’entorn natural de la vila. Les comunitats de grans van anar fins a la font de la Teula, seguint un camí entremig del bosc que vorejava la llera del riu Brugent, mentre que les comunitats de petits i mitjans van anar fins a la font Gran.

En acabar les excursions, tots els infants van tornar a la pista municipal per dinar i descansar una mica abans d’iniciar els tallers literaris. En aquest moment, la directora de la ZER, la Núria Gavarró, va presentar a tot l’alumnat i els equips docents el nou logotip de la ZER.

A la tarda, l’alumnat va poder realitzar un seguit de tallers i activitats com l’elaboració de còmics breus, punts de llibre, pintures facials, entre d’altres, i també la realització de xapes, que tant podien ser personalitzades per l’alumnat com amb el nou logotip de la ZER.