XV Certamen Literari ZER El Francolí

XV CERTAMEN LITERARI DE LA ZER EL FRANCOLÍ

CANÇÓ DE SANT JORDI 2017

El dia 28 d’abril els nens i nenes de l’escola van estar presents XV Certamen Literari organitzat per la ZER el Francolí.  Aprofitant que acabava de passar la festivitat de Sant Jordi, tots els nens i nenes de les escoles que formen la ZER El Francolí: de La Riba, Els Til·lers, El Bosc i Rocabruna es van reunir al Local Social de Picamoixons. A primera hora del matí, un cop reunits tot l’alumnat i personal docent, el president de l’EMD de Picamoixons en Sr. Francesc Rull va fer entrega dels premis al treballs literaris presentats per part dels alumnes que enguany la tipologia textual era: La postal. Desprès tots van poder jugar a uns peculiars jocs de taula molt educatius i van gaudir d’un bon esmorzar.  L’escriptor de literatura infantil i juvenil Pep Molist va venir per tal de xerrar amb els alumnes, els quals no van dubtar en preguntar-li sobre els llibres seus que havien llegit i sobre la seva vida com escriptor. Finalment va ser La Francolina, la cuca de la ZER, qui amb la seva presència va acomiadar als nens i nenes que van van marxar cap a casa amb un diploma del certamen , una revista amb els seus treballs publicats i un somriure per haver-s’ho passat d’allò més bé.