Un pentagrama gegant

Tenim una escola petita de la qual hem d’aprofitar cada centímetre per a dissenyar activitats i poder aprendre jugant. Els alumnes de la classe de la Torre d’en Petrol, us volem ensenyar quina n’hem fet avui durant l’hora de música. L’Amàlia, la nostra mestra de música, ha arribat carregada amb material de plàstica i ens ha estranyat  moltíssim, no sabíem quina en portava de cap. Finalment, entre tots, hem acabat dibuixant un pentagrama gegant al mig de l’aula, al terra mateix.

el-nostre-pentagrama

Primer hem dibuixat el pentagrama, per si no ho sabíeu té 5 línies i 4 espais. Ens ha quedat tan bé que l’hem volgut provar de seguida i hem jugat  a un joc de descoberta i atenció auditiva.

img_20170315_123602 img_20170315_123818 img_20170315_123417

Però… ep! Ens hem adonat que hi faltava alguna cosa, hem descobert que faltava la clau de Sol, que cal posar-la sempre al començament d’un pentagrama.

Mireu que bonic ens ha quedat! A partir d’ara ja tenim un pentagrama per a poder-hi jugar amb l’ajuda del piano o de la veu.

presentacion1