Taller de creació de jocs i jocs de taula

El dimecres dia 16 de gener va ser un dia especial. A l’escola ens agrada molt jugar a jocs de taula i per això tenim uns espais dedicats a ells.

Experimentar, descobrir, prendre decisions, relacionar-se i interactuar amb els altres, posar en joc les emocions, són accions presents en la pràctica d’un joc de taula i d’aquí la importància de poder-ho treballar.

És per aquest motiu que vam dissenyar una jornada per poder enriquir la nostra experiència.

Al matí la comunitat dels  mitjans i grans van gaudir d’un Taller de creació d’un joc de taula i a la tarda la comunitat dels petits van realitzar un Taller de jocs de taula. Aquestes activitats han estat dinamitzades per Lu2  Experts en jocs de taula. L’Associació de famílies de l’Escola ha estat l’encarregada de subvencionar-nos l’activitat,  moltes gràcies AFA Rocaburna per fer-ho possible!