Intercanviem receptes amb Índia.

A través del nostre bloc cultural, els alumnes de Circusclass han fet un intercanvi de receptes amb els alumnes de l’escola Edubridge de Mumbai.

Ells ens han ensenyat en castellà com es prepara el dhokla i el chutney de coco mentre els nostres alumnes els han mostrat a través de vídeos en anglès com es prepara una paella, arròs amb llet, crema catalana i salsa de calçots.

Per realitzar els vídeos, el mes passat vam haver de cuinar durant tot un matí amb l’ajuda de pares i mares però  al finalitzar vam poder dinar tots junts compartint el que havíem cuinat.

Si voleu veure els vídeos resultants on expliquem les receptes i altres coses típiques de Catalunya, no deixeu de visitar el nostre bloc: https://rocabrunaedubridge.wordpress.com/