Festa de Nadal

El divendres dia 20 de desembre, els infants, famílies i mestres van poder gaudir de la Festa de Nadal. Tot va començar a les 11.30h al Local Social de Picamoixons, allí ens vam reunir tota la comunitat educativa de l‘escola i vam poder gaudir dels poemes i cançons recitades pels infants de l’Escola Rocabruna. També ens van acompanyar els infants de la Llar Picabruna que també ens van recitar uns petits poemes i cançons. En finalitzar l’acte l’Associació de famílies de l‘escola va realitzar el sorteig d’una fantàstica panera. Un acte molt bonic com a cloenda del primer trimestre. La comunitat educativa de l’escola vol aprofitar l’avinentesa per desitjar-vos unes bones festes i feliç any 2020. Ens retrobem el dia 8 de gener.