Construïm escola: Temps de bandolers

20170324_093503-COLLAGEL’Edat Moderna ens ha inspirat un petit projecte: Investigar sobre els nostres bandolers: Claudi el Moliner i Joan Serra (La Pera). Ens ha ajudat en aquesta tasca el Manel (historiador) dins del projecte Construïm Escola que col·labora l’AMPA de l’escola. Ens ha fet tres sessions. La primera part ens va ajudar entendre qui i què són els bandolers, la segona part ens va situar en l’època de l’Edat Moderna (context històric) i la tercera sessió, molt pràctica, ha estat una sortida en bicicleta a Valls per visitar el molí situat al Pont de Goi (on hi va viure Claudi el Moliner, bandoler de Picamoixons),  l’Ajuntament (Pere Anton Veciana,  vallenc il·lustre) i una exposició sobre el bandoler vallenc Joan Serra, La Pera.

(Per veure les fotos i els vídeos, clicar sobre els mots en color)