Colònies a Prades

( 6 i 7 D’ABRIL DE 2017)

ZER EL FRANCOLÍ

IMG-20170406-WA0000-COLLAGE

Els dies 6 i 7 d’abril els nens de l’escola juntament amb la resta de nens i nenes de la ZER El Francolí van anar de colònies a Finca Prades. Les colònies és van fer amb la llengua anglesa. Aquesta activitat ha estat pensada per tal que els alumnes vegin l’anglès com una eina de comunicació en tots els aspectes de la convivència. Des de les activitats quotidianes de rentar-se, demanar el menjar a les cançons durant el dia, els missatges per megafonia, la activitat en si, on sense adonar-se aprenen nou vocabulari i expressions així com, poemes, rimes, jocs, cançons, etc. Va ser una experiència diferent i ens ho vam passar d’allò més bé!